jueves, 16 de noviembre de 2017

Interviu "handmade" cu şi despre Handmade by Georgeta Dincă



Bună,

1) Cine e Georgeta din spatele brandului " Handmade by Georgeta Dincă", ce ne spuneţi despre ea?

Sunt o persoană de 36 ani, care iubește la nebunie moda și fotografia. Când nu cos, concep ținute și pozez. 




2) Zilnic vă ocupaţi de aceste creaţii sau e doar un hobby şi atât ?

 Zilnic. Practic, cu asta mă ocup. A început ca un hobby, și de vreo 2 ani fac bani din asta. Eu am terminat designul vestimentar și pictura, de aici mi se trage totul.



3) Nu cunosc bine procesul de fabricaţie a creaţiilor Dvs handmade, cum se elaborează ?

Totul este făcut manual de către mine, de la desen și crearea șablonului până la produsul finit. Baza este fetru, materialele folosite sunt pietre montee din sticlă, mărgele, perle din sticlă și plastic.

 Totul este cusut. Este o muncă de durată, deoarece din fire sunt perfecționistă, defect de zodie fiind fecioară.




4) Am rămas fără grai contemplând creaţiile Dvs. mai ales cerceii pt că îi ador în general, sper să fie solicitaţi, fiind unici şi originali ?

Mulțumesc, mă bucur de fiecare dată când primesc laude și aprecieri pentru munca mea, este cea mai mare satisfacție. În general cerceii sunt mai căutați decât broșele.



5) Îmi imaginez că aveţi puţin timp liber, ce cărţi ne recomandaţi, dacă citiţi vreuna ?

Dacă vă zic că nu am timp deloc, mă credeți?

 Pentru mine singura “carte” este Pinterestul.
 De acolo mă informez și documentez în materie de accesorii și modă, aflu ce colecții scot designerii celebrii și ce se mai poartă în materie de bijuterii, pentru un update la zi.



6) Vorbind despre românii din Diaspora, credeţi că  promovează tradiţiile româneşti în străinătate ?

Nu cunosc sinceră să fiu și prin urmare nu sunt în măsură să fac vreo afirmație pe acest subiect.



7) Cum vă împăcaţi cu timpul, mai ales că sunt foarte minuţioase şi bine perfecţionate, creaţiile Dvs. ?

Foarte greu, este puțin timp liber.

 Îmi ia foarte mult fiecare creație pe care o realizez. Pot lucra și o zi întreagă la un produs mai complicat.

 Pe lîngă toată operațiunea în sine, îmi ia timp și fotografierea produselor și postarea lor pe site-urile de socializare (instagram, facebook, pinterest).



8) Bănuiesc că aveţi noi idei şi planuri mai ales acum în preajma Sărbătorilor de Crăciun, suntem curioşi să aflăm ce pregătiţi ?

Da. Am început deja să scot colecția de sărbători.
Am în plan și în lucru alte produse cu tematică.

În general colecțiile de sezon trebuiesc scoase mai devreme, pentru a putea clientul să vadă și să se hotărască din timp.



9) Ce vise de viitor aveţi în caseta timpului ?

Îmi doresc să devin un brand. 

Să mă cunoască lumea și să devină foarte cunoscute creațiile mele. 



10) Clienţii vă îndrumă în ceea ce-şi doresc, reuşiţi să staţi la pas cu cerinţele lor?

Am și comenzi la cererea clientului și de cele mai multe ori suntem pe aceeași lungime de undă să zic așa, clientul este mulțumit de rezultat iar eu fericită. 



11) După acest interviu, marea parte a cititorilor mei, vor fii interesaţi în creaţiile Dvs... deci vă rog să ne specificaţi unde vă pot găsi pe net?

Cei interesați mă pot găsi pe pagina mea de facebook Handmade by Georgeta Dincă și pe instagram georgeta.dincă. 

Mulțumesc frumos!



Eu vă  mulţumesc  pentru interviu şi vă urez mult succes în continuare!




No hay comentarios:

Publicar un comentario