lunes, 13 de noviembre de 2017

Interviu "handmade" cu şi despre Bia's decoupage and craft




Bună,

1) Vrem să aflăm mai multe despre Bianca, persoana minunată din spatele Brandului Dvs., ce ne puteți povesti despre ea?

Mă numesc Bianca Mihăilă, am 32 de ani și sunt asistent farmacist ca și profesie, dar am profesat doar puțin timp. Am realizat că iubesc să fac produse handmade și vreau să merg în această direcție. Ba chiar îmi doresc un mic butic cu creații handmade, ale mele și ale altor artizani.


2) Care e procesul de fabricaţie a creaţiilor Dvs handmade?
Procesul de creație al lucrărilor mele este destul de migălos și necesită ore întregi de vopsit și retușat. În ultima vreme, m-am axat pe tehnica șervețelului și îmi doresc să învăț cât mai multe despre ea.


3) Handmade-ul e doar un hobby sau a devenit pt Dvs o ocupaţie zilnică?

Handmade a fost un hobby, de când eram mică. Însă în ultima vreme, am constatat că munca mea este apreciată și asta îmi dă curaj să continui.


4) De ce numele brandului Dvs e în engleză?

Numele brandului meu este în limba engleză, pentru că aș dori să mă adresez tuturor, nu doar românilor. Încerc să creez și produse cu iz național, care pot fi dăruite și cuiva drag din străinătate, ca să îi amintească de România.


5) Eu vă admir şi vă felicit pt timpul dedicat tuturor celor ce
împărtăşesc aceaşi pasiune a creaţiilor manuale, ce ne povestiţi cu această ocazie?

Și eu îi admir pe toți cei care lucrează handmade și au răbdarea și dăruirea, pentru a crea lucruri minunate. E o muncă destul de solicitantă, dar și plină de bucurie.


6) Cum vă împăcaţi cu cerinţele clienţilor, sunt solicitate creaţiile personalizate sau nu prea?

Eu lucrez ceea ce simt, dar mai primesc și comenzi, sau obiectele clienților spre a fi decorate. Tare mult mă bucură să văd că cineva își pune încrederea în mine și în ideile mele și mă străduiesc să fiu la înălțime. Sunt recunoscătoare pentru fiecare comandă primită.


7) Cum vă împăcaţi cu timpul, mai ales că obiectele create de Dvs sunt foarte minuţioase şi bine perfecţionate?

Procesul de creație îmi ocupă destul de mult timp, mai ales că eu vopsesc obiectele în alb, apoi aplic șervețelul și lacul și apoi glitterul, la produsele de Crăciun. De obicei, un produs durează câteva zile, până când e gata complet.



8) Aveţi cărţi ce ne recomandaţi, reuşiţi să răsfoiţi vreuna în timpul liber?

De citit, citesc orice îmi pică în mână. Citesc și beletristica și autori contemporani, cărți de ezoterism, medicină, știință, dezvoltare personală. Recomand cărțile lui Louise Hay, Doreen Virtue, Don Miguel Ruiz, pentru creșterea spirituală. Ca și beletristică, îmi plac: Agnes Martin-Lugand, Jude Deveraux. Ca și clasici : Castaneda, Zola,  Bronte, Jane Austen.


9) Credeţi că românii din Diaspora promovează tradiţiile româneşti în străinătate?

Nu știu cât de mult promovează românii din Diaspora tradiția noastră, în străinătate, eu am fost în Spania, în nord, dar acolo nu prea se promova nimic din ceea ce e românesc, ba chiar aveam impresia că mulți vor să își renege originile. În schimb, în Germania, am trimis o oală de lut veche, care era în familia noastră de zeci de ani. Acum tronează mândră, pe peretele unui restaurant din Munchen.


10) În preajma sărbătorilor de iarnă, ce minunăţii pregătiţi?
De Crăciun deja am decorat tot felul de tăvi și linguri cu motive specifice și o să merg după conuri de brad, să realizez coronițe. Sunt nerăbdătoare, întotdeauna am iubit Crăciunul și decorațiunile.


11) Marea parte a cititorilor mei, vor fii interesați în creațiile Dvs, după acest interviu... deci vă rog să ne specificați unde vă pot găsi pe net?

Pagina mea de Facebook se numește : "Bia's decoupage and craft". Mulțumesc din suflet pentru acest interviu și pentru șansa de a mă prezenta. Vă doresc numai bucurie și iubire!


Eu vă  mulţumesc  pentru interviu şi vă urez împlinirea  tuturor viselor!



No hay comentarios:

Publicar un comentario